Przekładnia Kątowa | |||||||||||||||||||||||||||||
RYG17 | RYG23 | RYG34 | RTG40 | RTG60 | RTG90 | ||||||||||||||||||||||||
Stopień | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | |||||||||||||||||
Długość obudowy | mm | 65.5 | 76.5 | 99.5 | 115.5 | 149.5 | 172 | 77.5 | 93 | 99.5 | 115.5 | 149.5 | 172 | ||||||||||||||||
Przełożenie | / | 5 | 10 | 20 | 50 | 100 | 5 | 10 | 20 | 50 | 5 | 10 | 20 | 50 | 3 | 5 | 10 | 20 | 50 | 5 | 10 | 20 | 50 | 5 | 10 | 20 | 50 | ||
Maksymalny dopuszczalny moment | Nm | 9 | 5 | 12 | 10 | 10 | 28 | 10 | 30 | 25 | 90 | 39 | 90 | 100 | 9 | 16 | 14 | 18 | 16 | 28 | 10 | 30 | 25 | 90 | 39 | 90 | 100 | ||
Chwilowy dopuszczalny moment | Nm | 2 razy moment nominalny | |||||||||||||||||||||||||||
Nominalna prędkość wejściowa | RPM | 3000 | |||||||||||||||||||||||||||
Maksymalna prędkość wejściowa | RPM | 6000 | |||||||||||||||||||||||||||
Maksymalne obciążenie promieniowe | N | 260 | 450 | 1000 | 170 | 450 | 1000 | ||||||||||||||||||||||
Maksymalne obciążenie osiowe | N | 80 | 230 | 800 | 140 | 230 | 800 | ||||||||||||||||||||||
Sprawność | % | 96 | 94 | 96 | 95 | 94 | 96 | 94 | 96 | 94 | |||||||||||||||||||
Luz | arcmin | ≤15 | ≤20 | ≤10 | ≤15 | ≤10 | ≤15 | ≤15 | ≤18 | ≤10 | ≤15 | ≤10 | ≤15 | ||||||||||||||||
Klasa ochrony | / | IP54 | |||||||||||||||||||||||||||
Średnia żywotność | h | 20000 | |||||||||||||||||||||||||||
Temperatura pracy | °C | -10~+90 | -20~+150 | -10~+90 | -20~+150 | ||||||||||||||||||||||||
Smarowanie | / | Smarowanie stałe | |||||||||||||||||||||||||||
Poziom hałasu | dB | ≤60 | ≤55 | ≤60 | ≤55 | ||||||||||||||||||||||||
Waga | kg | 0.53 | 0.63 | 1.4 | 1.65 | 4.3 | 5.1 | / | 1.5 | 1.8 | 5.2 | 6.0 |
Przekładnia kątowa, znana również jako przekładnia stożkowa, to rodzaj przekładni, która zmienia kierunek osi obrotowej o 90 stopni. Jest ona powszechnie używana w zastosowaniach, w których przestrzeń jest ograniczona i wymagana jest zmiana kierunku.
Zalety
- Kompaktowa konstrukcja: Przekładnie kątowe mają zwartą konstrukcję i mogą przenosić moc w ograniczonej przestrzeni. Są one powszechnie stosowane w aplikacjach, w których przestrzeń jest ograniczona.
- Wysoka wydajność: Przekładnie kątowe charakteryzują się wysokim poziomem sprawności dzięki precyzyjnej konstrukcji kół zębatych i wąskim tolerancjom między nimi.
- Wszechstronność: Przekładnie kątowe mogą być wykorzystywane w szerokim zakresie zastosowań, w tym w maszynach przemysłowych, motoryzacji, lotnictwie i sprzęcie morskim.
- Trwałość: Przekładnie kątowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, które są odporne na zużycie i mogą wytrzymać wysoki moment obrotowy i duże obciążenia.
- Personalizacja: Przekładnie kątowe można dostosować do konkretnych wymagań aplikacji, takich jak przełożenia, rozmiary wałów wejściowych i wyjściowych oraz opcje montażu. Sprawia to, że są one wszechstronnym wyborem do różnych zastosowań przemysłowych i mechanicznych.
Wady
- Ograniczona prędkość: Przekładnie kątowe nie nadają się do szybkich zastosowań ze względu na zmianę kąta, co może powodować zmniejszenie prędkości obrotowej i zwiększone zużycie.
- Hałas i wibracje: Zęby przekładni mogą wytwarzać hałas i wibracje, co może stanowić problem w niektórych zastosowaniach.
- Większa złożoność: Koła zębate stożkowe i dodatkowe komponenty wymagane do zmiany kąta mogą sprawić, że przekładnia będzie bardziej złożona i droższa niż inne konstrukcje przekładni.
- Smarowanie: Prawidłowe smarowanie jest ważne dla płynnej pracy przekładni kątowej, a to może wymagać dodatkowej konserwacji i kosztów.
Model: RTG90-G50
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 90 x 90mm, a średnica wału wejściowego wynosi 19mm. Ta przekładnia kątowa jest przeznaczona do serwomotoru, a wał o dużej prędkości i niskiej prędkości jest ustawiony pod kątem 90 stopni lub pod kątem prostym.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekładniowej kątowej j..
781.10zł
Model: RYG17-G05
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 42 x 42mm, a średnica wału wejściowego wynosi 5mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 17, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekład..
415.77zł
Model: RYG17-G10
Przekładnia planetarna kątowa serii RYG Przełożenie 10:1 Luz 15arc-min dla silnika krokowego Nema 17
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 42 x 42mm, a średnica wału wejściowego wynosi 5mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 17, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekład..
415.77zł
Model: RYG17-G20
Przekładnia planetarna kątowa serii RYG Przełożenie 20:1 Luz 20arc-min dla silnika krokowego Nema 17
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 42 x 42mm, a średnica wału wejściowego wynosi 5mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 17, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekład..
478.75zł
Model: RYG17-G50
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 42 x 42mm, a średnica wału wejściowego wynosi 5mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 17, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekład..
478.75zł
Model: RYG17-G100
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 42 x 42mm, a średnica wału wejściowego wynosi 5mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 17, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekład..
478.75zł
Model: RYG23-G5-D8
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 60 x 60mm, a średnica wału wejściowego wynosi 8mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 23, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekład..
440.96zł
Model: RYG23-G10-D8
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 60 x 60mm, a średnica wału wejściowego wynosi 8mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 23, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekład..
440.96zł
Model: RYG23-G20-D8
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 60 x 60mm, a średnica wału wejściowego wynosi 8mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 23, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekład..
541.73zł
Model: RYG23-G50-D8
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 60 x 60mm, a średnica wału wejściowego wynosi 8mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 23, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekład..
541.73zł
Model: RYG34-G5
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 90 x 90mm, a średnica wału wejściowego wynosi 14mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 34, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekła..
655.14zł
Model: RYG34-G10
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 90 x 90mm, a średnica wału wejściowego wynosi 14mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 34, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty.
Jedną z głównych zalet skrzyni przekła..
655.14zł