Menu
Your Cart

Przekładnia kątowa serii Nema 34 RYG

Przekładnia kątowa Nema 34 serii RYG
RYG34
Etap 1 2
Długość korpusu mm 149.5 172
Stosunek / 5 10 20 50
Nominalny wyjściowy moment obrotowy Nm 90 39 90 100
Moment Dopuszczalny moment obrotowy
Nm 2-krotność nominalnego wyjściowego momentu obrotowego
Znamionowa prędkość wejściowa
OBR/MIN 3000
Maksymalna prędkość wejściowa OBR/MIN 6000
Maks. obciążenie promieniowe N 1000
Maksymalne obciążenie osiowe N 800
Sprawność % 96
Luz arcmin 10 15
Klasa ochrony / 54
Średnia żywotność h 20000
Temperatura pracy °C -20~+150
Smarowanie / Stałe smarowanie
Hałas dB ≤55
Waga kg 4.3 5.1

Przekładnia kątowa, znana również jako przekładnia stożkowa, to rodzaj przekładni, która zmienia kierunek osi obrotowej o 90 stopni. Jest ona powszechnie używana w zastosowaniach, w których przestrzeń jest ograniczona i wymagana jest zmiana kierunku.

Zalety

  • Kompaktowa konstrukcja: Przekładnie kątowe mają zwartą konstrukcję i mogą przenosić moc w ograniczonej przestrzeni. Są one powszechnie stosowane w aplikacjach, w których przestrzeń jest ograniczona.
  • Wysoka wydajność: Przekładnie kątowe charakteryzują się wysokim poziomem sprawności dzięki precyzyjnej konstrukcji kół zębatych i wąskim tolerancjom między nimi.
  • Wszechstronność: Przekładnie kątowe mogą być wykorzystywane w szerokim zakresie zastosowań, w tym w maszynach przemysłowych, motoryzacji, lotnictwie i sprzęcie morskim.
  • Trwałość: Przekładnie kątowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, które są odporne na zużycie i mogą wytrzymać wysoki moment obrotowy i duże obciążenia.
  • Personalizacja: Przekładnie kątowe można dostosować do konkretnych wymagań aplikacji, takich jak przełożenia, rozmiary wałów wejściowych i wyjściowych oraz opcje montażu. Sprawia to, że są one wszechstronnym wyborem do różnych zastosowań przemysłowych i mechanicznych.

Wady

  • Ograniczona prędkość: Przekładnie kątowe nie nadają się do szybkich zastosowań ze względu na zmianę kąta, co może powodować zmniejszenie prędkości obrotowej i zwiększone zużycie.
  • Hałas i wibracje: Zęby przekładni mogą wytwarzać hałas i wibracje, co może stanowić problem w niektórych zastosowaniach.
  • Większa złożoność: Koła zębate stożkowe i dodatkowe komponenty wymagane do zmiany kąta mogą sprawić, że przekładnia będzie bardziej złożona i droższa niż inne konstrukcje przekładni.
  • Smarowanie: Prawidłowe smarowanie jest ważne dla płynnej pracy przekładni kątowej, a to może wymagać dodatkowej konserwacji i kosztów.

Model: RYG34-G5
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 90 x 90mm, a średnica wału wejściowego wynosi 14mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 34, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty. Jedną z głównych zalet skrzyni przekła..
655.14zł
Model: RYG34-G10
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 90 x 90mm, a średnica wału wejściowego wynosi 14mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 34, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty. Jedną z głównych zalet skrzyni przekła..
655.14zł
Model: RYG34-G20
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 90 x 90mm, a średnica wału wejściowego wynosi 14mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 34, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty. Jedną z głównych zalet skrzyni przekła..
781.10zł
Model: RYG34-G50
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 90 x 90mm, a średnica wału wejściowego wynosi 14mm. Ten skrzyniowy przekładnik kątowy został zaprojektowany dla silnika krokowego Nema 34, a wał wysokiej prędkości i wał niskiej prędkości mają relację 90 stopni lub kąt prosty. Jedną z głównych zalet skrzyni przekła..
781.10zł
Pokazuje 1 do 4 z 4 (1 Stron)
The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.
Name
Email
Comments