Menu
Your Cart

Przekładnia ślimakowa NMRV50

Przekładnia ślimakowa NMRV50
NMRV50
Rozmiar kołnierza mm 110×110
Odległość między środkami otworów montażowych mm Φ115~Φ130
Stosunek / 5 7.5 10 15 20 30 50
Znamionowy wyjściowy moment obrotowy Nm 73 72 70 75 70 85 74
Znamionowa prędkość wejściowa OBR/MIN 1500
Maksymalne obciążenie promieniowe KN 1.57 1.8 1.98 2.27 2.5 2.86 3.39
Wydajność % 89 88 86 82 79 72 63
Luz ° 1
Życie h 6000
Temperatura pracy °C ≤85
Metoda smarowania / ISO Vg320
Średnica wału wejściowego mm Φ19
Długość wału wejściowego mm ≤43

Co to jest przekładnia ślimakowa i jak działa?

Jak sama nazwa wskazuje, przekładnia ślimakowa to skrzynia zawierająca przekładnie ślimakowe. Jest ona również często określana jako reduktor ślimakowy, a terminy te zasadniczo odnoszą się do tego samego. Przekładnia ślimakowa działa jak każdy system przekładni, ponieważ może zwiększać moment obrotowy i zmniejszać prędkość między urządzeniem napędowym, takim jak silnik, a obciążeniem.

Przekładnie ślimakowe można znaleźć w zastosowaniach przemysłowych, ciężkim sprzęcie, a nawet w zastosowaniach konsumenckich. Chociaż ich wydajność jest stosunkowo niska, mogą one zapewnić bardzo wysokie współczynniki redukcji i w wielu sytuacjach są samoblokujące.

Co to jest przekładnia ślimakowa?

Przekładnia ślimakowa składa się ze ślimaka i koła ślimakowego (lub po prostu "koła"), których wały są zorientowane nierównolegle, nie przecinają się, i pod kątem 90 stopni względem siebie. Ślimak jest podobny do śruby z gwintem w kształcie litery V, podczas gdy koło zębate jest podobne do koła zębatego czołowego. Ślimak jest zwykle częścią napędzającą, a gwint ślimaka napędza zęby koła zębatego.

Budowa i charakterystyka przekładni ślimakowych

Połączenie ślimaka i koła ślimakowego jest mieszanką działania ślizgowego i tocznego, ale kontakt ślizgowy przeważa przy wysokich przełożeniach redukcyjnych. Działanie ślizgowe powoduje tarcie i wytwarzanie ciepła, co ogranicza sprawność przekładni ślimakowej do 30% do 50%. Ślimak i koło ślimakowe są wykonane z różnych metali, aby zminimalizować tarcie i wynikające z niego ciepło. Na przykład przekładnie ślimakowe mogą być wykonane z hartowanej stali, a koła ślimakowe z brązu lub aluminium.

Chociaż kontakt ślizgowy zmniejsza wydajność, zapewnia bardzo cichą pracę. Ponadto, zastosowanie różnych metali na ślimak i koło ślimakowe również przyczynia się do cichej pracy. Umożliwia to zastosowanie przekładni ślimakowej tam, gdzie hałas musi być ograniczony do minimum, np. w windach. Co więcej, zastosowanie bardziej miękkich materiałów na koła ślimakowe oznacza, że mogą one absorbować obciążenia udarowe, takie jak te występujące w ciężkim sprzęcie lub kruszarkach.

Główną zaletą przekładni ślimakowych jest to, że zapewniają one wysokie współczynniki redukcji i odpowiadające im wysokie mnożniki momentu obrotowego. Mogą być używane jako reduktory prędkości w zastosowaniach o niskiej i średniej prędkości. Ponadto, ponieważ ich współczynniki redukcji są określane wyłącznie przez liczbę zębów w kole ślimakowym, są one bardziej kompaktowe niż inne typy przekładni. Podobnie jak śruby pociągowe o drobnym skoku, przekładnie ślimakowe są zazwyczaj samoblokujące, co czyni je preferowanym wyborem do podnoszenia i podnoszenia.

Jak działają przekładnie ślimakowe?

Silnik przekazuje ślimakowi energię obrotową. Ślimak obraca się względem koła ślimakowego, a czoło ślimaka naciska na koło ślimakowe poprzez zęby. Koło ślimakowe jest dociskane siłą.

Zalety przekładni ślimakowej

  • Wysokie przełożenie
  • Wysoka krotność momentu obrotowego
  • Cicha praca
  • Pochłanianie wstrząsów

Gdzie stosuje się przekładnie ślimakowe?

Przekładnie ślimakowe są warte rozważenia, gdy aplikacja wymaga szybkiego zatrzymania, obciążenia udarowego i niewielkiej przestrzeni.

Ze względu na swój specyficzny tryb pracy, przekładnie ślimakowe są wykorzystywane w różnych zastosowaniach przemysłowych. Niektóre z zastosowań przekładni ślimakowych są następujące:

  • Górnictwo
  • Prasy
  • Walcownie
  • Systemy napędowe schodów ruchomych/windy
  • Produkcja i pakowanie
  • Przenośniki taśmowe
  • Przyrządy do strojenia
  • Zautomatyzowane bramy

Przekładnie ślimakowe STEPPERONLINE są dostępne w kilku rozmiarach ram i przełożeniach oraz charakteryzują się wysoką wydajnością. W przypadku pytań lub niestandardowych wymagań prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej.

Model: NMRVS50-G5-D19
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 110mmx110mm , a średnica wału wejściowego wynosi 19mm. Ta przekładnia ślimakowa jest przeznaczona do silnika krokowego Nema 42 lub innego silnika o wymiarach 110mm x 110mm, wał wyjściowy jest przesunięty o 90° w stosunku do wału napędowego. Poza dużymi obudowami, b..
249.44zł
Model: NMRVS50-G7.5-D19
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 110mmx110mm , a średnica wału wejściowego wynosi 19mm. Ta przekładnia ślimakowa jest przeznaczona do silnika krokowego Nema 42 lub innego silnika o wymiarach 110mm x 110mm, wał wyjściowy jest przesunięty o 90° w stosunku do wału napędowego. Poza dużymi obudowami, b..
263.32zł
Model: NMRVS50-G10-D19
Deze 10:1 wormwielkast is ontworpen voor de Nema 42 stappenmotor of een andere motor van 110mm x 110mm met een maximale aslengte van 43mm, de uitgaande as is 90° verschoven ten opzichte van de aandrijfas. Naast grote koffers betekent de afwezigheid van een spleetstructuur dat de doos onderhoudsvrij ..
249.44zł
Model: NMRVS50-G15-D19
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 110mmx110mm , a średnica wału wejściowego wynosi 19mm. Ta przekładnia ślimakowa jest przeznaczona do silnika krokowego Nema 42 lub innego silnika o wymiarach 110mm x 110mm, wał wyjściowy jest przesunięty o 90° w stosunku do wału napędowego. Poza dużymi obudowami, b..
249.44zł
Model: NMRVS50-G20-D19
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 110mmx110mm , a średnica wału wejściowego wynosi 19mm. Ta przekładnia ślimakowa jest przeznaczona do silnika krokowego Nema 42 lub innego silnika o wymiarach 110mm x 110mm, wał wyjściowy jest przesunięty o 90° w stosunku do wału napędowego. Poza dużymi obudowami, b..
249.44zł
Model: NMRVS50-G30-D19
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 110mmx110mm , a średnica wału wejściowego wynosi 19mm. Ta przekładnia ślimakowa jest przeznaczona do silnika krokowego Nema 42 lub innego silnika o wymiarach 110mm x 110mm, wał wyjściowy jest przesunięty o 90° w stosunku do wału napędowego. Poza dużymi obudowami, b..
249.44zł
Model: NMRVS50-G50-D19
Ta przekładnia ślimakowa jest przeznaczona do silnika krokowego Nema 42 lub innego silnika o wymiarach 110mm x 110mm, wał wyjściowy jest przesunięty o 90° w stosunku do wału napędowego. Zaletą tej skrzyni biegów jest wydajność i samoblokowanie. Poza dużymi obudowami, brak szczelin w konstrukcji skr..
249.44zł
Model: RV50-AB
Jest to podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV50, średnica wału wyjściowego wynosi 25 mm z rowkiem wpustowym 8 mm i otworami na śruby M10 na obu końcach. Specyfikacje Numer części producenta: RV50-AB Pojedynczy/podwójny wał: podwójny wał Typ wału wyjściowego: kluczo..
36.37zł
Model: RV50-AS
Jest to pojedynczy wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV50, średnica wału wyjściowego wynosi 25 mm z rowkiem wpustowym 8 mm i otworami na śruby M10 na końcu. Specyfikacje Numer części producenta: RV50-AS Pojedynczy/Podwójny Wał: Pojedynczy Wał Typ wału wyjściowego: kluczowy..
27.28zł
Pokazuje 1 do 9 z 9 (1 Stron)
The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.
Name
Email
Comments