Menu
Your Cart

Podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40

Podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40
Podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40
Podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40
Podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40
Podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40
Podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40
Podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40
Podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40
Podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40
27.28zł
5 + 26.08zł
10 + 24.93zł
50 + 23.91zł
100 + 22.97zł
  • w magazynie: 10000
  • Model: RV40-AB
  • Waga brutto: 0.34kg
  • Certyfikowany: ISO

Dostępne opcje

Wysyłka w ciągu 24 godzin!
Wysyłka w ciągu 24 godzin zasadniczo oznacza, że ​​Twój produkt zostanie wysłany lub wysłany z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.Przeczytaj więcej.

Jest to podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV40, średnica wału wyjściowego wynosi 18 mm z rowkiem wpustowym 6 mm i otworami na śruby M6 na obu końcach.


Specyfikacje

  • Numer części producenta: RV40-AB
  • Pojedynczy/podwójny wał: podwójny wał
  • Typ wału wyjściowego: kluczowy sposób
  • Średnica wału wyjściowego: Φ18mm
  • Długość wału wyjściowego: 164mm
  • Otwory na śruby na końcu wału: M6 x 16
Specyfikacja fizyczna
Długość wału wyjściowego(mm) 164
Metoda inwentaryzacji Dedykowany inwentarz
Pojedynczy/Podwójny Wał Podwójny wał
Średnica wału wyjściowego(mm) 18
Typ akcesoriów Wał wyjściowy
Typ wału wyjściowego Wpust


Wszechstronne opcje wprowadzania:

  • Dodatkowy wał wejściowy: rozszerz konfigurację skrzyni biegów, dodając dodatkowy wał wejściowy po przeciwnej stronie. (Zdjęcie skrzyni biegów z dodatkowym wałem wejściowym).
  • Wejście silnika (domyślne): podłącz bezpośrednio do silnika, aby wygodnie przenosić moc.
  • Wejście wału (dostępne): dzięki tej adaptowalnej opcji można zastosować aplikacje napędzane wałem. (Modele rozróżnij pierwszą literą: M dla wejścia silnika, S dla wejścia wału).


Dodatkowe komponenty do dostosowywania:

  • Wał wyjściowy, kołnierz i ramię reakcyjne: kup te komponenty osobno, aby dostosować konfigurację skrzyni biegów dokładnie do swoich potrzeb. (Zdjęcie elementów skrzyni biegów).


Opcje kolorów pasujące do Twojego projektu:

  • Domyślny kolor: szary.
  • Kolory opcjonalne: srebrny i niebieski (zdjęcie skrzyni biegów w różnych kolorach).


Różne kołnierze do różnorodnych instalacji:

  • Kołnierz okrągły (domyślny): standardowy wybór dla większości zastosowań.
  • Kwadratowe i niestandardowe kołnierze montażowe wejściowe: dostępne na żądanie w przypadku specjalistycznych wymagań montażowych.



Uwagi dotyczące instalacji:

  • Zalecany typ instalacji: B3 dla optymalnej wydajności przekładni ślimakowej.
  • Możliwość dostosowania: skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz innego typu instalacji odpowiadającego Twoim konkretnym potrzebom.

Plik Rozmiar
RV40-AB.pdf 108.37KB Download

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
Zły Dobry
Produkt jest obecnie niedostępny. Wpisz poniżej swój adres e-mail, a powiadomimy Cię, gdy tylko produkt będzie dostępny.
Nazwa
E-mail
Uwagi