Nema 16 Bipolarny 1,8 stopnia 18Ncm(25,5oz.in) 0,65A 39x39x34mm 4 przewody
37.61zł
5 + 35.84zł
10 + 34.24zł
50 + 32.78zł
100 + 31.40zł
- w magazynie: Przed Sprzedaż
- Model: 16HS13-0654S
- Waga brutto: 0.24kg
- Certyfikowany: ISO, CE, UKCA, RoHS
Kliknij kraj dla magazynu na żywo
Ten produkt sprzedawany jest w minimalnej ilości 20
Co oznacza zamówienie w przedsprzedaży?
Produkt w przedsprzedaży to obecnie niedostępny towar. Po złożeniu zamówienia rozpoczniemy produkcję lub zakup specjalnie dla Państwa.
Ten dwubiegunowy silnik krokowy Nema 16 o kącie skoku 1,8° i wymiarach 39×39×34mm ma 4 przewody. Każda faza pobiera 0,65 A, z momentem trzymania 18Ncm(25,5oz.in).
Specyfikacja elektryczna
- Numer części producenta: 16HS13-0654S
- Typ silnika: bipolarny krokowy
- Kąt kroku: 1,8stopnia
- Moment trzymania: 18Ncm(25,5uncji)
- Prąd znamionowy/faza: 0,65A
- Rezystancja fazowa: 7 omów
- Indukcyjność: 9,3mH±20%(1KHz)
- Klasa izolacji: B 130°C[266°F]
Specyfikacja fizyczna
- Rozmiar ramy: 39x39mm
- Długość ciała: 34mm
- Średnica wału: Φ5mm
- Długość wału: 20mm
- Długość cięcia w kształcie litery D: 15mm
- Liczba wyprowadzeń: 4
- Długość ołowiu: 300mm
- Waga: 180g
Połączenie
A+ | A- | B+ | B- |
Czarny | Zielony | Czerwony | Niebieski |
| Rodzaj produktu | |
| Rodzaj produktu | Hybrydowy silnik krokowy |
| Specyfikacja elektryczna | |
| Bipolarny/Unipolarny | Bipolarny |
| Czy ma krzywą momentu obrotowego/naporu? | Tak |
| Indukcyjność(mH) | 9.3 |
| Kąt kroku(deg.) | 1.8 |
| Moment trzymania(Ncm) | 18 |
| Moment trzymania(oz.in) | 25.5 |
| Prąd znamionowy(A) | 0.65 |
| Rezystancja fazy(ohms) | 7 |
| Specyfikacja fizyczna | |
| Długość ciała(mm) | 34 |
| Długość ołowiu(mm) | 300 |
| Długość wału(mm) | 20 |
| Ilość kabli | 4 |
| Klasa IP | 40 |
| Metoda inwentaryzacji | Dedykowany inwentarz |
| Pojedynczy/Podwójny Wał | Pojedynczy wał |
| Rozmiar ramy(mm) | Nema 16 (39 x 39) |
| Seria produktu | S |
| Średnica wału(mm) | 5 |
| Typ wału wyjściowego | D |
| Waga(g) | 180 |
- Wał silnika
- Kabel
- Złącze
- Enkoder
- Hamulec
- Skrzynia biegów
