Menu
Your Cart

Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=40mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna

Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=38mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=38mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=38mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=38mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=38mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
Bestsellery
Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=38mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=38mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=38mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=38mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=38mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
Silnik krokowy Nema 17 bipolarny L=40mm z przełożeniem 5:1 przekładnia planetarna
122.81zł
5 + 117.05zł
10 + 111.77zł
50 + 106.98zł
100 + 102.54zł
  • w magazynie: 10000
  • Model: 17HS15-1684S-PG5
  • Waga brutto: 0.51kg
  • Certyfikowany: ISO, CE, UKCA, RoHS
Sprzedane: 4413

Kliknij kraj dla magazynu na żywo

Wysyłka w ciągu 24 godzin!
Wysyłka w ciągu 24 godzin zasadniczo oznacza, że ​​Twój produkt zostanie wysłany lub wysłany z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.Przeczytaj więcej.
Wybierz lokalny magazyn, zyskaj więcej korzyści!
Dla klientów w USA, Wielkiej Brytanii, UE, Australii i Rosji prosimy priorytetowo wybierać lokalny magazyn. W przypadku UE wybierz magazyn niemiecki. Korzyści z tego wyboru obejmują szybsze czasy dostawy i niższe koszty całkowite, ponieważ nie ponosi się cła.

Ten silnik krokowy Nema 17 z korpusem 40mm i prądem znamionowym 1,68A posiada zintegrowaną przekładnię planetarną o przełożeniu 5,18:1. Jest to dobre rozwiązanie do zastosowań, które mają ograniczoną przestrzeń, ale wymagają niskiej prędkości i/lub wysokiego momentu obrotowego.


Specyfikacja elektryczna

  • Numer części producenta: 17HS15-1684S-PG5
  • Typ silnika: dwubiegunowy krokowy
  • Kąt kroku: 0,35stopnia
  • Moment trzymania bez skrzyni biegów: 36Ncm(50.98oz.in)
  • Prąd znamionowy/faza: 1,68A
  • Rezystancja fazowa: 1,60ohms
  • Indukcyjność: 3,10mH ± 20%(1KHz)
  • Klasa izolacji: B 130°C[266°F]

Dane techniczne skrzyni biegów

  • Typ skrzyni biegów: Planetarna
  • Przełożenie: 5.18:1
  • Wydajność: 90%
  • Luz bez obciążenia: <=3deg
  • Maksymalny dopuszczalny moment obrotowy: 3Nm(424.83oz.in)
  • Moment dopuszczalny moment obrotowy: 5Nm(708.06oz.in)
  • Maksymalne obciążenie osiowe wału: 50N
  • Maksymalne obciążenie promieniowe wału: 100N

Specyfikacje fizyczne

  • Rozmiar ramy: 42x42mm
  • Długość silnika: 40mm
  • Długość skrzyni biegów: 27,3mm
  • Średnica wału: Φ8mm
  • Długość wału: 20mm
  • Długość cięcia w kształcie litery D: 15mm
  • Liczba wyprowadzeń: 4
  • Długość przewodu: 500mm
  • Waga: 460g

Połączenie

A+
A-
B+
B-
Czarny
Zielony
Czerwony
Niebieski

Rodzaj produktu
Rodzaj produktu Silnik krokowy z przekładnią
Specyfikacja elektryczna
Bipolarny/Unipolarny Bipolarny
Czy ma krzywą momentu obrotowego/naporu? Tak
Indukcyjność(mH) 3.1
Moment trzymania bez skrzyni biegów(Nm) 0.36
Prąd (A) 1.68
Rezystancja fazy(ohms) 1.60
Specyfikacja fizyczna
Długość ciała(mm) 67.3
Długość ołowiu(mm) 500
Długość wału(mm) 20
Ilość kabli 4
Klasa IP 40
Metoda inwentaryzacji Dedykowany inwentarz
Pojedynczy/Podwójny Wał Pojedynczy wał
Przełożenie(xx:1) 5.18
Rozmiar ramy(mm) Nema 17 (42 x 42)
Średnica wału(mm) 8
Typ skrzyni biegów Ekonomia Planetarna
Typ wału wyjściowego D
Waga(g) 460
Zarys <=3deg


Plik Rozmiar
17HS15-1684S-PG5_Full_Datasheet.pdf 138.28KB Download
17HS15-1684S-PG5.STEP 2.19MB Download
17HS15-1684S-PG5_Torque_Curve.pdf 196.36KB Download
17HS15-1684S_Torque_curve.pdf 213.98KB Download

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
Zły Dobry
The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.
Name
Email
Comments