- w magazynie: 10000
- Model: LG8-24DL103-500
- Waga brutto: 7.00kg
- Certyfikowany: ISO, CE
Kliknij kraj dla magazynu na żywo
Ten napęd liniowy serii LG8 z kulową śrubą napędową i odporną na pył konstrukcją oferuje maksymalne obciążenie poziome 30kg(66,14lb) i maksymalne obciążenie pionowe 8kg(17,64lb), skok 500mm(1,64ft) i maksymalną prędkość 166mm/s(0,54ft/s).
W przeciwieństwie do napędów liniowych z odsłoniętymi śrubami na rynku, zastosowaliśmy półzamkniętą, odporną na pył konstrukcję, która skutecznie zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń z produkcji do napędu.
Napędy liniowe serii LG charakteryzują się prostą konstrukcją i wysoką efektywnością kosztową. Doskonale nadają się do zastąpienia napędów pneumatycznych w aplikacjach wymagających wyższej wydajności i kontroli. Mają zalety, takie jak wysoka precyzja, dobra wydajność, doskonałe chłodzenie, łatwy montaż i niskie koszty utrzymania.
- Numer części: LG8-24DL103-500
- Typ śruby: Śruba kulowa
- Dokładność pozycjonowania: ± 0,01mm
- Skok śruby kulowej: 10mm(0,033ft)
- Maksymalna prędkość: 166mm/s(0,54ft/s)
- Maksymalne obciążenie poziome: 30kg(66,14lb)
- Maksymalne obciążenie pionowe: 8kg(17,64lb)
- Znamionowa siła ciągu: 363N
- Typ czujnika: NPN
- Liczba czujników: 3
- Klasa śruby kulowej: C7
- Średnica śruby kulowej: Φ16mm
- Obudowa silnika: Silnik krokowy Nema 24 z zamkniętą pętlą
- Skok: 500mm(1,64ft)
- Długość wału wejściowego: 30mm
- Średnica wału wejściowego: 8mm
Silniki adaptacyjne: Standardowy silnik krokowy zamkniętej pętli NEMA 24 o średnicy wału 8mm, długości wału 30mm i średnicy kołnierza 36mm.
| Specyfikacja fizyczna | |
| Długość skoku(mm/ft) | 500/1.64 |
| Długość wału wejściowego(mm) | 30 |
| Kołnierz mocowania silnika | Silnik krokowy z zamkniętą pętlą Nema 24 |
| Maksymalna prędkość(ft/s) | 0.54 |
| Maksymalna prędkość(mm/s) | 166 |
| Maksymalne obciążenie poziome(kg/lb) | 30/66.14 |
| Maksymalny udźwig pionowy(kg/lb) | 8/17.64 |
| Metoda inwentaryzacji | Dedykowany inwentarz |
| Metoda przenoszenia napędu | Napęd śruby kulowej |
| Nominalny ciąg(N) | 363 |
| Pozycja montażu silnika | Połączenie bezpośrednie |
| Skok śruby(mm/ft) | 10/0.033 |
| Średnica wału wejściowego(mm) | 8 |
| Typ silnika liniowego | Wbudowana śruba |
