Menu
Your Cart

Przekładnia ślimakowa NMRV30

Przekładnia ślimakowa NMRV30
NMRV30
Rozmiar kołnierza mm 60×60
Odległość między środkami otworów montażowych mm 47×47
Stosunek / 5 7.5 10 15 20 30 50
Znamionowy wyjściowy moment obrotowy Nm 18 20 17
Znamionowa prędkość wejściowa OBR/MIN 1500
Maksymalne obciążenie promieniowe KN 0.57 0.68 0.75 0.86 0.94 1.08 1.28
wydajność % 87 85 82 76 73 65 55
Luz ° 1
Żywotność h 6000
Temperatura pracy °C ≤85
Metoda smarowania / ISO Vg320
Średnica wału wejściowego mm Φ9/Φ11
Długość wału wejściowego mm ≤25

Co to jest przekładnia ślimakowa i jak działa?

Jak sama nazwa wskazuje, przekładnia ślimakowa to skrzynia zawierająca przekładnie ślimakowe. Jest ona również często określana jako reduktor ślimakowy, a terminy te zasadniczo odnoszą się do tego samego. Przekładnia ślimakowa działa jak każdy system przekładni, ponieważ może zwiększać moment obrotowy i zmniejszać prędkość między urządzeniem napędowym, takim jak silnik, a obciążeniem.

Przekładnie ślimakowe można znaleźć w zastosowaniach przemysłowych, ciężkim sprzęcie, a nawet w zastosowaniach konsumenckich. Chociaż ich wydajność jest stosunkowo niska, mogą one zapewnić bardzo wysokie współczynniki redukcji i w wielu sytuacjach są samoblokujące.

Co to jest przekładnia ślimakowa?

Przekładnia ślimakowa składa się ze ślimaka i koła ślimakowego (lub po prostu "koła"), których wały są zorientowane nierównolegle, nie przecinają się, i pod kątem 90 stopni względem siebie. Ślimak jest podobny do śruby z gwintem w kształcie litery V, podczas gdy koło zębate jest podobne do koła zębatego czołowego. Ślimak jest zwykle częścią napędzającą, a gwint ślimaka napędza zęby koła zębatego.

Budowa i charakterystyka przekładni ślimakowych

Połączenie ślimaka i koła ślimakowego jest mieszanką działania ślizgowego i tocznego, ale kontakt ślizgowy przeważa przy wysokich przełożeniach redukcyjnych. Działanie ślizgowe powoduje tarcie i wytwarzanie ciepła, co ogranicza sprawność przekładni ślimakowej do 30% do 50%. Ślimak i koło ślimakowe są wykonane z różnych metali, aby zminimalizować tarcie i wynikające z niego ciepło. Na przykład przekładnie ślimakowe mogą być wykonane z hartowanej stali, a koła ślimakowe z brązu lub aluminium.

Chociaż kontakt ślizgowy zmniejsza wydajność, zapewnia bardzo cichą pracę. Ponadto, zastosowanie różnych metali na ślimak i koło ślimakowe również przyczynia się do cichej pracy. Umożliwia to zastosowanie przekładni ślimakowej tam, gdzie hałas musi być ograniczony do minimum, np. w windach. Co więcej, zastosowanie bardziej miękkich materiałów na koła ślimakowe oznacza, że mogą one absorbować obciążenia udarowe, takie jak te występujące w ciężkim sprzęcie lub kruszarkach.

Główną zaletą przekładni ślimakowych jest to, że zapewniają one wysokie współczynniki redukcji i odpowiadające im wysokie mnożniki momentu obrotowego. Mogą być używane jako reduktory prędkości w zastosowaniach o niskiej i średniej prędkości. Ponadto, ponieważ ich współczynniki redukcji są określane wyłącznie przez liczbę zębów w kole ślimakowym, są one bardziej kompaktowe niż inne typy przekładni. Podobnie jak śruby pociągowe o drobnym skoku, przekładnie ślimakowe są zazwyczaj samoblokujące, co czyni je preferowanym wyborem do podnoszenia i podnoszenia.

Jak działają przekładnie ślimakowe?

Silnik przekazuje ślimakowi energię obrotową. Ślimak obraca się względem koła ślimakowego, a czoło ślimaka naciska na koło ślimakowe poprzez zęby. Koło ślimakowe jest dociskane siłą.

Zalety przekładni ślimakowej

  • Wysokie przełożenie
  • Wysoka krotność momentu obrotowego
  • Cicha praca
  • Pochłanianie wstrząsów

Gdzie stosuje się przekładnie ślimakowe?

Przekładnie ślimakowe są warte rozważenia, gdy aplikacja wymaga szybkiego zatrzymania, obciążenia udarowego i niewielkiej przestrzeni.

Ze względu na swój specyficzny tryb pracy, przekładnie ślimakowe są wykorzystywane w różnych zastosowaniach przemysłowych. Niektóre z zastosowań przekładni ślimakowych są następujące:

  • Górnictwo
  • Prasy
  • Walcownie
  • Systemy napędowe schodów ruchomych/windy
  • Produkcja i pakowanie
  • Przenośniki taśmowe
  • Przyrządy do strojenia
  • Zautomatyzowane bramy

Przekładnie ślimakowe STEPPERONLINE są dostępne w kilku rozmiarach ram i przełożeniach oraz charakteryzują się wysoką wydajnością. W przypadku pytań lub niestandardowych wymagań prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej.

Model: NMRVS30-G40-D11
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 57mmx57mm , a średnica wału wejściowego wynosi 11mm. Ta przekładnia ślimakowa jest przeznaczona do silnika krokowego Nema 23 lub innego silnika o wymiarach 57mm x 57mm, wał wyjściowy jest przesunięty o 90° w stosunku do wału napędowego. Poza dużymi obudowami, brak ..
142.37zł
Model: NMRVS30-G50-D9
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 57mmx57mm , a średnica wału wejściowego wynosi 9mm. Ta przekładnia ślimakowa jest przeznaczona do silnika krokowego Nema 23 lub innego silnika o wymiarach 57mm x 57mm, wał wyjściowy jest przesunięty o 90° w stosunku do wału napędowego. Poza dużymi obudowami, brak s..
142.37zł
Model: NMRVS30-G50-D11
Rozmiar tej skrzyni biegów wynosi 57mmx57mm , a średnica wału wejściowego wynosi 11mm. Ta przekładnia ślimakowa jest przeznaczona do silnika krokowego Nema 23 lub innego silnika o wymiarach 57mm x 57mm, wał wyjściowy jest przesunięty o 90° w stosunku do wału napędowego. Poza dużymi obudowami, brak ..
142.37zł
Adapter tulei wału 11mm do 6,35mm do przekładni ślimakowej NMRV30
Bestsellery
Model: RV30-K11-D6.35
Ta tuleja wału jest przeznaczona do przekładni ślimakowej NMRV30. Oryginalna średnica wewnętrzna wału wejściowego wynosi 11mm, ta tuleja wału przekształca 11 mm na 6,35mm. ..
16.81zł
Adapter tulei wału 11mm do 8mm do przekładni ślimakowej NMRV30
Bestsellery
Model: RV30-K11-D8
Ta tuleja wału jest przeznaczona do przekładni ślimakowej NMRV30. Oryginalna średnica wewnętrzna wału wejściowego wynosi 11mm, ta tuleja wału przekształca 11mm na 8mm...
15.30zł
Model: RV30-AB
Jest to podwójny wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV30, średnica wału wyjściowego wynosi 14 mm z rowkiem wpustowym 5 mm i otworami na śruby M6 na obu końcach. Specyfikacje Numer części producenta: RV30-AB Pojedynczy/podwójny wał: podwójny wał Typ wału wyjściowego: kluczow..
16.68zł
Pojedynczy wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV30
Bestsellery
Model: RV30-AS
Jest to pojedynczy wał wyjściowy do reduktora prędkości przekładni ślimakowej NMRV30, średnica wału wyjściowego wynosi 14 mm z rowkiem wpustowym 5 mm i otworami na śruby M6 na końcu. Specyfikacje Numer części producenta: R30-AS Pojedynczy/Podwójny Wał: Pojedynczy Wał Typ wału wyjściowego: kluczowy s..
16.68zł
Pokazuje 13 do 19 z 19 (2 Stron)
The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.
Name
Email
Comments