













15:1 przekładnia ślimakowa NMRVS30 przekładnia ślimakowa reduktor prędkości 11mm średnica wału wejściowego
142.37zł
5 + 136.47zł
10 + 131.11zł
50 + 126.10zł
100 + 121.48zł
- w magazynie: 10000
- Model: NMRVS30-G15-D11
- Waga brutto: 1.22kg
- Certyfikowany: ISO
Dostępne opcje
Co oznacza „produkt używany”?
Dla klientów w USA, Wielkiej Brytanii, UE, Australii i Rosji prosimy priorytetowo wybierać lokalny magazyn. W przypadku UE wybierz magazyn niemiecki.
Korzyści z tego wyboru obejmują szybsze czasy dostawy i niższe koszty całkowite, ponieważ nie ponosi się cła.
Korzyści z tego wyboru obejmują szybsze czasy dostawy i niższe koszty całkowite, ponieważ nie ponosi się cła.
Wysyłka w ciągu 24 godzin!
Wysyłka w ciągu 24 godzin zasadniczo oznacza, że Twój produkt zostanie wysłany lub wysłany z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.Przeczytaj więcej.
Ta przekładnia ślimakowa o średnicy otworu wejściowego Φ11 mm, maksymalnym dopuszczalnym momencie wyjściowym 18 Nm (159,31 lb-in) i przełożeniu 15:1 jest przeznaczona do silnika krokowego Nema 23 lub innego silnika o rozmiarze 57 mm x 57 mm, wał wyjściowy jest przesunięty o 90° od wału napędowego. Oprócz dużych obudów, brak szczelinowej struktury skrzynki oznacza bezobsługowość, która jest hermetycznie uszczelniona. Zapobiega to łatwemu utracie i zepsuciu środka smarnego oraz jego wymianie.
Funkcja
- Wysoki moment obrotowy i wysoka wytrzymałość
- Koło ślimakowe: brąz Cu Sn12 Ni2 (UNI7013-10)
- Doskonała wytrzymałość mechaniczna i wyjątkowo lekka
- Aluminiowe jednostki są dostarczane w komplecie z olejem syntetycznym i pozwalają na uniwersalne pozycje montażowe, bez konieczności modyfikowania ilości smaru
Specyfikacje skrzyni biegów
- Numer części: NMRVS30-G15-D11
- Typ skrzyni biegów: Przekładnia ślimakowa
- Materiał przekładni: Stal stopowa
- Przełożenie: 15:1
- Maksymalny dopuszczalny moment obrotowy wyjściowy: 18Nm(159,31 funta cala)
- Maks. moc wyjściowa Obciążenie promieniowe: 0,86kN
- Typ wyjściowy: otwór pusty
- Średnica otworu wyjściowego: Φ14mm
- Typ otworu wejściowego: z wpustem
- Średnica otworu wejściowego: Φ11mm
- Wał wejściowy maks. Długość: 25mm
Uwaga
- Zalecana prędkość wejściowa <=1500 obr./min.
- Ze względu na duży luz przekładnie ślimakowe nie nadają się do zastosowań związanych z pozycjonowaniem.

Za pomocą adapterów tulei wału RV30-K11-D8 lub RV30-K11-D6.35 do konwersji średnicy wejściowej 11mm na 8mm lub 6,35mm
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat różnic między starymi i nowymi przekładniami ślimakowymi,
proszę przeczytać ten artykuł.
Przekładnie ślimakowe są ogólnie zalecane do stosowania typu instalacji B3. Jeśli używasz innych typów instalacji, skontaktuj się z nami w celu dostosowania.
Specyfikacja fizyczna | |
Maks. wał wejściowy Długość | 25mm |
Metoda inwentaryzacji | Dedykowany inwentarz |
Pasujący typ silnika | Silnik krokowy o rozmiarze Nema |
Przełożenie(xx:1) | 15 |
Rozmiar skrzyni biegów | 030 |
Średnica wału wejściowego(mm) | 11 |
Typ skrzyni biegów | Przekładnia ślimakowa |
Wszechstronne opcje wprowadzania:
- Dodatkowy wał wejściowy: rozszerz konfigurację skrzyni biegów, dodając dodatkowy wał wejściowy po przeciwnej stronie. (Zdjęcie skrzyni biegów z dodatkowym wałem wejściowym).
- Wejście silnika (domyślne): podłącz bezpośrednio do silnika, aby wygodnie przenosić moc.
- Wejście wału (dostępne): dzięki tej adaptowalnej opcji można zastosować aplikacje napędzane wałem. (Modele rozróżnij pierwszą literą: M dla wejścia silnika, S dla wejścia wału).
Dodatkowe komponenty do dostosowywania:
- Wał wyjściowy, kołnierz i ramię reakcyjne: kup te komponenty osobno, aby dostosować konfigurację skrzyni biegów dokładnie do swoich potrzeb. (Zdjęcie elementów skrzyni biegów).
Opcje kolorów pasujące do Twojego projektu:
- Domyślny kolor: szary.
- Kolory opcjonalne: srebrny i niebieski (zdjęcie skrzyni biegów w różnych kolorach).
Różne kołnierze do różnorodnych instalacji:
- Kołnierz okrągły (domyślny): standardowy wybór dla większości zastosowań.
- Kwadratowe i niestandardowe kołnierze montażowe wejściowe: dostępne na żądanie w przypadku specjalistycznych wymagań montażowych.
Uwagi dotyczące instalacji:
- Zalecany typ instalacji: B3 dla optymalnej wydajności przekładni ślimakowej.
- Możliwość dostosowania: skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz innego typu instalacji odpowiadającego Twoim konkretnym potrzebom.